سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 45
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437789
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 85 مرداد 20 :: 2:31 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

پدر عزیزم

ای مرا از تو بنیان عمر                                  به نام توام بسته پیمان عمر

من از تابش تو بلند اخترم                       بود خاک پای تو تاج سرم

ضمن عذر خواهی از دوستان عزیز مدتی که نبودم مقداری کار عقب مانده داشتم که انجام دادم و چند روز هم به جمع آوری کمک های مردمی به مردم مظلوم لبنان و فلسطین از طریق پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) برازجان مشغول بودیم و البته بهترین کار من در این چند روز در سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) بود که در کاری نمادین به همراه دیگر دوستان با پوشیدن لباس مصوب بسیج و کشیدن چفیه به صورت و در دست گرفتن پرچم حزب الله بعد از راهپیمایی حمایت از مردم لبنان و فلسطین اقدام به برقراری ایستگاه صلواتی برای این دو مناسبت عزیز کردیم. در آخر به خاطر تقدیر 25 نفر از بسیجیان پایگاه را به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس اعزام کردیم که به دلیل گرفتاری متأسفانه من نتوانستم آنها را همراهی کنم.

این هفته از هفته نامه های دشتستان خبری ندارم فقط یکی از دوستان خیلی از دست اتحاد جنوب عصبانی بود که در یک جمله به او گفتم: خداوند چون خر را شناخت به او شاخ نداد و اگر با استعفای شهردار موافقت شود از خوشحالی استعفا و بخاطر قول بروز عصبانیت قبلی شهر را به گورستان کاغذهای باطله از این چرت نامه ها تبدیل می کنم.

امروز روز سیاه اسرائیل و امریکا بود بخاطر اینکه در 24 ساعت گذشته 40 صهیونیست به هلاکت رسیدند و 16 دستگاه تانک فوق مدرن مرکاوای4 که پیشرفته ترین تانک دنیاست بوسیله موشک های جدید حزب الله (IR) منهدم شدند. تا پیروزی حزب الله و نابودی اسرائیل راهی نمانده است.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب