سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437825
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
چهارشنبه 85 شهریور 8 :: 4:39 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام. در سال پیامبر اعظم (ص) فرا رسیدن ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) (روز پاسدار)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) (روز جانباز) و حضرت امام سجاد (ع) را به رهروان امامت و ولایت بویژه سبز پوشان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانبازان عزیز تبریک عرض می نمایم. هفته دولت را نیز به همه دولتمردان رشید ایران زمین، رجایی و باهنر صفتان زمان، تبریک عرض می نمایم. به مناسبت هفته دولت مقاله ای آماده کرده بودم که بدلیل مسدود شدن وبلاگم نتوانستم آن را به نمایش بگذارم، که البته این مشکل به یاری مدیر محترم پارسی بلاگ رفع شد.در هفته دولت فرماندار نمونه استان بوشهر حیدر دوراهکی بر اثر صانحه رانندگی به دیار باقی شتافت و ما را متأثر کرد.

پیام فرماندار شهرستان دشتستان حاج غلامرضا کشتکار: ضایعه اسفناک و صدمه جبران ناپذیر ارتحال ملکوتی استاد فرزانه، دولتمرد متفکر، جانباز فداکار، سردار سپاه اسلام، فرماندار محبوب و مردمی شهرستان دیر مرحوم حیدر دوراهکی را به محضر مقام معظم رهبری، دولت خدمتگذار، جانبازان و آزادگان، بسیجیان دلاور و عاشقان ولایت، مردم شریف و قدرشناس شهرستان دیر، بویژه خانواده معظم و داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. در هفته دولت فرماندار دشتستان با حضور در مساجد و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نشان داد تحولات عمده ای با حضور ایشان در شهرستان ایجاد شده است. بطوری که مردم سوالات خود را می پرسیدند سپس آقای فرماندار رئیس اداره مربوطه را بلند می کرد و او را موظف می ساخت به سؤال مطروحه پاسخ گوید. آقای کشتکار به سؤالات مردم به شکل کامل و جامعی پاسخ می گفت بطوریکه جای سؤالی باقی نمی ماند، مثلا در مورد نشریه فریاد عدالت ایشان نظرشان این بود که در مورد پاسخگویی مسئولین در برابر مسائل گوناگون باید کارهای اینچنینی صورت پذیرد ولی نشریه موسوم که افراد قدری در رأس مدیریت استان مانند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهیه آن نقش دارند چرا مجوز قانونی برای این حرکت خود نمی گیرد در واقع، یعنی با عمل غیر قانونی خود فریاد عدالت سر می دهد. یا در مورد هوچی گری بعضی ها در مورد معاونت آقای زنده بودی توضیح کامل دادند و گفتند آنهایی که می گویند زنده بودی از مدیران دولت خاتمی بوده است (منادیان اصولگرایی و معاون سیاسی اصلاح طلب) چرا نمی گویند زنده بودی از مسئولین دولت امام خامنه ای نیز بوده است و دلیل انتخاب ایشان سابقه مدیریت 27 ساله در بدنه وزارت کشور می باشد.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب