سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437826
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
سه شنبه 85 مهر 25 :: 4:13 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

با سلام خدمت همه دوستان عزیز مدتی که نیستم به خاطر این است که درگیر مراسمات ماه مبارک رمضان هستم و انشاءالله بزودی به دنیای وبلاگ نویسی باز خواهم گشت. غرض از مزاحمت باید عرض شود طی ماه ها تلاش و قلم زدن بر علیه یک نشریه منتصب به عوامل غربی و سعی در روشن کردن چهره پلیدشان برای مسئولان به نتیجه ای نرسیدم ولی آنها نتوانستند خود را کنترل کنند و دیگر با تعریف و تمجید از مزدورانی مانند گنجی و مهاجرانی و نبوی و غیره و تبلیغات بازرگانی برای دوم خرداد و اصلاحات راضی نمی شدند و در جهت ارضاع غریزه مردم فریبی خود به کارهای مختلفی دست زدند از جمله اینکه در ابتدا ارتش بیست میلیونی حضرت امام خمینی (ره) را با رأی بیست و یک میلیونی خاتمی مقایسه کردند و حماسه سوم خرداد و پیروزی خرمشهر را در مقام مقایسه با دوم خرداد قرار دادند، در اینجا همه ساکت نشستند؛ با ایجاد جوسازی در شهرستان و استان انواع تهمت و افترا را به مسئولین نظام نسبت دادند و بدترین نوع انتقاد را از دولت، مجلس، قوه قضائیه، خبرگان رهبری، شورای نگهبان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نهادهای حکومتی و دولتی غیر از ...، بصورتی کاملا زیرکانه در دستور کار خود قرار دادند و بار دیگر همه ساکت ماندند؛ مراجع و علمای اسلام را مورد هجوم قرار دادند و سعی در تخریب آنها نمودند برای مثال عنوان زشت مصباح یزیدی را به آیت الله مصباح یزدی نسبت دادند و باز همه ساکت نشسته بودند؛ تیر آخر خود را به سمت ولایت پرتاب کردند بصورتی که ابتدا مقام معظم رهبری را آیت الله خامنه ای می نامیدند ولی کم کم به عنوان سید علی خامنه ای نزول دادند و لقب آیت الله العظمی را به منتظری هدیه کردند، امام (ره) منتظری را از صحنه سیاست کنار زدند و عملا ایشان را مخلوع کردند ولی افسوس که اینها خود را از امام هم بالاتر می دیدند و دوباره او را به صحنه سیاسی کاری بازگردانند و فکر می کردند ظهور منتظری همان وعده موعودیست که بشر گم کرده راه را نجات می بخشد. بزرگترین عکس نشریه تصویر پیر و مرادشان آقای منتظری بود تا اینکه توهین به ولایت فقیه باعث حرکت مردم شد و اینجا بود که دیگر مسئولین ساکت ننشستند. در ایام لیالی قدر دادستان دشتستان در یک اقدام علی گونه حکم توقیف هفته نامه سفیر دشتستان و بازداشت عوامل آن را تا تشکیل دادگاه مطبوعات صادر نمودند، آری این است عدالت علی (ع). در اینجا بعضی از مسئولین و رجال سیاسی هم سو با جریانات سفیر که دیگر راه بازگشتی برای خود نمی دیدند به سرعت در کمترین زمان ممکن مملکت را از اسناد ملک و مغازه و غیره خالی کردند تا حسین روئین تن سردبیر منافق و ملعون خود را با وسیقه آزاد کنند که بالاخره کردند. قبل از وقوع حوادث این چنینی بارها مقالاتی را نگاشتم و پیام هایی را برای مسئولان و خبرگزاری های بزرگ و روزنامه های کثیر الانتشار از جمله کیهان فرستادم اما خبری نشد و کسی حاضر به همکاری نبود ولی بسیار خوشحالم که آقای شریعتمداری بالاخره از حساسیت موضوع مطلع شدند و مطلب هر چند کوچک ولی مهمی را بر علیه این خوک سفتان نگاشتند.

در صورتی که مایل هستید مقالات و مطالب گذشته من در باره این هفته نامه را مطالعه کنید و از گذشته آنها مطلع شوید به آرشیو وبلاگ مراجعه نمایید و در صورتی که مایلید از روند توقیف سفیر مطلع شوید به لینک های زیر مراجعه نمایید:

صدای کیهان هم در آمد و اینجا خبری نشد!

بیانیه امت حزب الله دشتستان

سفیر دشتستان یا سفیر دشمنان!

تجمع مردم دشتستان در محکومیت نشریه سفیر

هفته نامه سفیر دشتستان توقیف شد

سخنی با اعضاء گروه موسوم به 20: در ابتدا تعطیلی هفته نامه شریک و دوستتان را بر همه شما پیروان فرقه پست و مقام تسلیت عرض می نمایم و به واسطه این شب های عزیز شفای همه شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم. آقای صابری ماهیت شما دیگر برای مردم روشن شده است، یک هفته می گویید استاندار بوشهر عوض می شود و جشن می گیرید در هفته بعد سخنان خود را نقض می کنید، یک هفته می گویید کاری با اصلاحات ندارید هفته بعد صفحه اول نشریه پر می شود از عکس و سخنان آقای خاتمی متمدن ترین دوم خردادی کره زمین، می گویید شهردار برازجان غیر قانونی است ولی هیچ مدرکی را برای اثبات چرندیاتتان ندارید، آیا جریان حمایت از شهردار دالکی و نقش داشتن در انحلال شورای اسلامی این شهر را به مردم گفته اید؟ آیا این تغییر ماهیت ها را برای مردم روشن کرده اید؟ چرا شفاف سازی نمی کنید و لیست اعتلاف انتخاباتی خود را همین الان اعلام نمی کنید که مردم بدانند شما نه عاشق عدالت و قانون هستید و نه زبان مردمید بلکه بدنبال پله ای برای سعود از نردبان شورا و مجلس می گردید؟ مگر آقای روئین عضو گروه مزخرف 20 نیست؟ چرا اول انکار می کنید و بعد فعالان گروهتان جزء اولین کسانی هستند که برای وسیقه آزادی این مهره سوخته به دادستانی مراجعه می کنند؟ شما ازهر راهی برای فریب مردم وارد گود شوید از راه تخریب ولایت نمی توانید جلو بروید زیرا گردنتان زیر گیوتین عدالت گیر می کند و مردم خودشان گورتان را می کنند. آقای صابری آینده ای تاریک تر از سفیر را برای شما متصور می شوم و می دانم چنان به زمین می خورید که دیگر توان بلند شدن نداشته باشید پس منتظر روز مبادا باشید، اگر فکر می کنید این حرف من تهدید است اشتباه نمی کنید. سخنانم را قبلا با شما گفته ام و نمی خواهم به تکرار مکررات بپردازم فقط برایتان آرزوی بازگشت به روحیه بسیجی گونه زمان جنگتان را دارم.

سفیر رفت     مرگ بر منافق     سفیر رفت تا پیروی از ولایت بماند، سفیر رفت تا تمکین به قانون اساسی بماند، سفیر رفت تا مبارزه با تهاجم فرهنگی بماند، سفیر رفت تا خون شهیدان و یادشان زنده بماند، سفیر رفت تا غیرت مردم دشتستان بماند، سفیر رفت تا عدالت علی (ع) بماند.     مرگ بر منافق     سفیر رفت




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب