سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 437817
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 85 آذر 19 :: 2:38 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام بر همه مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی. این روزها بوی باران فضای کشور پهناورمان را پر کرده است اما این باران، باران تبلیغات انتخاباتی است. شور و هیجان مردم در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نوید بخش انتخاباتی سالم تر و پر شورتر از گذشته را می دهد. ضمن اینکه در این بین تعدادی از شورای قبلی نامزد شده اند که عده ای احساس تکلیف دوباره کرده اند و عده ای دیگر احساس (گناه)! تبلیغات انتخاباتی در این دیار یعنی دشتستان بزرگ و برازجان باستانی همیشه در نوع خود جالب بوده است. غیر از افرادی که دلسوز مردم و شهرشان هستند وجود دارند کسانی که هنوز هدفی برای شرکت خود در انتخابات نیافته اند. آقایی قول کولردار کردن همه دبستان ها را داده است! آقایی قول خرید ساختمان برای همه ادارات دولتی را داده است! و آقایی ... در زمینه تبلیغات جالب است بدانید امسال بسیار منظم تر از سال های قبل عمل می شود ولی باز هستند افرادی که به اعضای ستاد خود می گویند: شما هر جا که می رسید پوستر بچسبانید اصلا نگران منع قانونی و تخلفش هم نباشید شما بچسبانید من جریمه می دهم!! و بسیاری روش های زشت دیگر که شاهد اجرای آن در سطح شهر هستیم مثلا عکس کاندیدی دقیقا روی نوشته چسباندن هر گونه اعلامیه پیگرد قانونی دارد روی دیوار بانک، یا چسباندن پوستر بر روی علائم راهنمایی و رانندگی از سوی مدعیان ساختن شهری زیبا علامت تعجب بزرگی در ذهن ها بوجود می آورد که این افراد خود نما که حاضرند برای رأی به هر طریقی شهر را به زباله دان تبدیل کنند چگونه فردا می خواهند برای توسعه، عمران، آبادانی و زیبایی شهرشان قدم بردارند؟ این روزها بازار ائتلاف کاندیداهای شورا و لیست های مشترک انتخاباتی گرم شده و ما همچنان منتظر لیست نهائی اصولگرایان هستیم.

از طرفی دیگر همه نشریات دشتستان و سایت های خبری که اتفاقا مدعیان اصولگرایی هستند با زیر سوال بردن شهردار اصولگرای خود مکانی مناسب برای جشن و پایکوبی اصلاح طلبان شده اند: هفته نامه اتحاد جنوب، هفته نامه دریای جنوب، هفته نامه سفیر دشتستان (توقیف شد)، سایت یاس سپید (چند روزی است که باز نمی شود)، سایت تکلیف و سایت جدید سوک. خلاصه همه دست به دست هم داده اند تا با خودنمایی از پله های اعتماد مردم بالا رفته و به قله مورد نظرشان برسند اما آنکس که پرنده نیست نباید بر پرتگاه آشیانه سازد. همان طور که حسین روئین تن (سردبیر هفته نامه سفیر دشتستان) به زباله دان تاریخ پیوست اینان نیز سرنوشتی زیباتر نخواهند داشت. سخنم با این عزیزان این است: یگانه چیزی که در جهان بین همه به طور عادلانه تقسیم شده مرگ است مرگ، و شما با این جوسازی های بی جهت مرگ سیاسی خود را فرا می خوانید. البته تعدادی از این برادران از روی حسادت چنین اقداماتی انجام می دهند، حسادت احمقانه ترین رذائل است زیرا به کسی منفعت نمی رساند. در خصوص استعفای شهردار باید عرض شود که ایشان از همان ابتدا گفته بودند تا قبل از انتخابات این سنگر را ترک خواهد گفت می توانید به مدارک موجود در نشریات خود مراجعه کنید و مهر تأییدی بر سخنانم بزنید.

متأسفانه گروهی به نام بیست (20) از ابتدا جهت دست یافتن به مسائل مادی و دنیوی خود مخالفتش را به طرق مختلف نشان داد، وقتی بدی می کنی زود از یاد می بری اما کسیکه به او بدی کرده ای هیچ گاه فراموش نخواهد کرد و من هم تا آخرین لحظه عمرم شعار نویسی بر روی دیوارهای شهر و حتی دیوار خودمان از سوی حامیان شهر زیبا را فراموش نمی کنم و نخواهم کرد. امروز می بینیم که حکایت کارد و پنیر را هم می خواهند نقض کنند، مگر می شود جمعی تشکیل دهید که با یکدیگر مشکل سیاسی داشته باشند به قول خودتان 4 نفر اصولگرا و 4 نفر اصلاح طلب!!! اینها چگونه فردا می خواهند مشکلات مردم را بررسی و رفع نمایند؟ ضمن اینکه تزلزل این گروه عملا مشاهده شده. فاطمه ارشدی کاندیدای سومین دوره شورای اسلامی شهر برازجان می گوید: بنده طی جلساتی که با اعضاء (گروه 20) داشتم متوجه این نکته شدم که سیاست های ائتلاف سبز بیشتر در حذف شهردار کنونی می چرخد و برنامه خاصی برای پیشرفت شهر ارائه نگردید. قضاوت را به خودتان می سپارم. اعتقاد دارم گاهی یک اقدام بموقع بعوض صد اقدام، مؤثر واقع می شود و این اقدام بموقع استعفا بود ولی از آنجا که یک روز عاقل به صد روز احمق می ارزد در جواب به سخنان نماینده مردم دشتستان در مجلس که گفته بود تا آخر این هفته با هماهنگی هایی که با وزیر کشور و استاندار شده است پای بست می رود شهردار فعلا ماندن را جایز دانست تا مشت محکمی باشد به دهان کسانی که حرف مفت می زنند، یک هفته سپری شد و آمریکا هیچ غلطی نکرد. سخنان زیادی دارم ولی از یک حرف گذشتن گاهی همان اندازه فداکاریست که سینه پیش گلوله سپر کردن، قدیمی ها راست گفته اند شتر در خواب بیند پنبه دانه، احتمالا دکتر شجاع هم خواب خوش دیده بودند. ایشان با سنگ اندازی در کار تعاونی های مسکن و کند کردن روند واگذاری زمین مردم دارد با هزارن نفر از مردم به مقابله می پردازد که این بسیار خطر ناک است زیرا مردم ما ...

در آخر سخنی دارم با همه مخاطبان مطلبم که نامشان را بردم، اگر شما آدمی نادان و بی اطلاع باشید و به این امر پی ببرید این یکنوع اطلاع و علم است و هنوز فرصت بازگشت دارید. شما مصداقان سخن زیبایی هستید که می گوید: مغز ابلهان علم را به اوهام و فلسفه را به ابلهی و هنر را به فضل فروشی مبدل می کند. شما بهتر است بجای سخن پراکنی و دروغ دادن بی مورد نگاهی به عملکرد شهردار کنید. راستی چرا هیچ کدام از نشریات حاضر نمی شوند عملکرد شهرداری برازجان را منتشر کند؟ از چه می ترسند؟ اگر انتخاب شهردار مشکل قانونی داشت در مملکتی که قانون و عدالت در حال حاضر در حال شکوفاشدن است و دولت در راستای اجرای عدالت گام بر می دارد، چرا دولت اجازه داد شهردار یکسال کار کند؟ حتما مشکلی نبوده است. پس اگر نمی توانید تحمل کنید که فردی به مردم خدمت می کند و جلوی دزدی های کلانتان را می گیرد، سرتان را محکم به دیوار بکوبید و اگر سرتان بدرد آمد بروید بمیرید، که این عمل را شایسته شما می دانم و بس. لهذا چه نماینده مجلس باشی، چه نماینده شورا باشی، چه مدیر کل باشی، چه مدیر مسئول و سردبیر باشی و چه هر فرد دیگری، اگر در راه خدمت به مردم سنگ اندازی کنی و بدنبال پست و مقام و چپاول بیت المال باشی بهتر است قبل از فرا رسیدن مرگ اجتماعی، سیاسی به درگاه خداوند متعال توبه کنی چون خداوند مهربان است!!

نهضت همچنان ادامه دارد...




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب