سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 27
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437155
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 85 دی 18 :: 4:22 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه وبلاگ نویسان مسلمان، خواهشمندم برای شادی روح دوستان عزیزمان، شادروان نظری (اهل قلم ولایت مدار) و همچنین زنده یاد آغاسی (شاعر بسیجی شعر شیعه) فاتحه بخوانید تا در این روز عزیز با شهدای کربلا محشور شوند. فرارسیدن عیدالله اکبر، عید تجدید بیعت با ولایت و عید بزرگ شیعیان جهان، عید غدیر خم و همچنین آغاز هفته ولایت را بر همه غدیر باوران منتظر تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید که در این روز بزرگ دست در دست های مهرآفرین مقام منیع ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیة الله العظمی خامنه ای (أدام الله أیامه) نهاده و عهد دوباره ببندیم و تا برآمدن خورشید انتظار و ظهور دولت یار، ثابت قدم و استوار بر این عهد شیرین باقی بمانیم.

این روز فرخنده تداعی کننده فرمانی است که از ناحیه خداوند متعال صادر شد و توسط رسول امین وحی حضرت محمد بن عبدالله (ص) و با حضور هزاران نفر از مردم مسلمان در حال بازگشت از سفر معنوی حج به اجرا درآمد. فرمان مبارکی که طی آن پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت علی (ع) را به جانشینی خود و پیشوایی مردم برگزیده و فرمود: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» هر که من مولای اویم، این علی مولای اوست.

«غدیر» روز اکمال دین و اتمام نعمت مبین است. روزی است که گل ولایت از دامن بستان رسالت جوانه زد و نسیم روح بخش نبوت شمیم جانفزای امامت را به ارمغان آورد تا شکوفه های فضایل اخلاقی و انسانی بر شاخسار دین حیات بخش و جاودانه اسلام به بار بنشینند و تشنگان حقیقت از زلال کوثر ولایت بنوشند و در سایه سار شجره طیبه اش بیاسایند و از ثمرات آن متنعم گردند.

اگر غدیر نبود عشق می مرد و رسالت ناتمام می ماند و گل واژه های شهادت و ایثار بی معنا می نمود و رسالت بدون ولایت در هزار توی توطئه های مکرر خناسان محو می شد. امروز نیز غدیر باوران منتظر، قدرت های بزرگ را به چالش و سقوط کشاندند، سلاح مدرن را با ایمان و خون شکستند، لرزه بر اندام دشمنان وارد نمودند و مرگ را خجل کردند که اینان پیرو امام و غدیرند.

به برکت غدیر،‌ عزت و سربلندی مسلمانان جاودانه شد و آینده نیز از آن امام غدیر و غدیریان خواهد بود. انشاءالله




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب