سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 52
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437796
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 86 مرداد 5 :: 5:37 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام. چند روزی به دنیای مجازی دسترسی نداشتم ولی در این مدت نظر لطف دوستان با پیشنهادات و انتقادات سازنده و در خور تحصینشان شامل حال این حقیر شد. دیشب در محفلی نشسته بودم که با هدف اذیت کردن من بحث از تحریم نوشابه های پپسی و کوکاکولا و غیره شد ولی تا جائی که یاد دارم ما فقط حرف زدیم و هیچگاه قدم کامل و محکمی برای عملیاتی کردن این سخنان بر نداشته ایم، من با توجه به اینکه کارت سوختم مفقود شده باید خودم را با وضعیت فعلی بنزین وفق دهم زیرا حداقل به خودم می فهمانم که این قدم برای آینده این کشور برداشته شده ولی چگونه می توانم از محصولات آمریکائی و غیره استفاده نکنم در صورتی که جایگزین مناسب داخلی برایش وجود ندارد، برای مثال شما اگر راست می گویید یک نوت بوک ایرانی مرغوب دارای کیفیت را به من معرفی کنید، نیست آقا نیست چرا گلوی خودمان را پاره کنیم، من ایرانی وقتی می بینم در جامعه رایانه ای ما فقط نام های دل و توشیبا و سونی و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه هست مجبورم برای اینکه کارم راه بیفتد دنبال یک مدل خوب با قیمت مناسب بگردم و پیدا کنم، حالا هی گیر بدید که چرا فلانی که مدافع بحث خودکفائیه رفته لب تاب دل آمریکائی خریده؟ آقا مجید دوست دارم مگه مشکلی هست؟ اصلا برای لج شما هم که شده میگم DELL را عشق است!! خلاصه دیشب همه بچه ها دست به یکی شده بودند که منو ضربه فنی کنند ولی از همشون امتیاز گرفتم چجوریش حالا بمونه.

مدتی که نبودم کلا تو سفر گذشت، خودتون می دونید من ثانیه ای تصمیم می گیرم به همین خاطر اصلا نمیشه روی کارها و برنامه هام حساب باز کرد چون ضربتی عمل می کنم و تا حالا هیچ کس حتی خانوادم نتونستن سر از کارهای من در بیارن چکار کنم دیگه خوشم میاد. با اجازتون یه ده روزی تو شیراز و بعدش تهران دوندگی کردم که تا توانستم جوابی به یکی از مسئولین عالی رتبه دولت قبل برسانم که: باش تا صبح دولتت بدمد. راستی تا فراموش نکردم بگم پارسال همین موقع با پست: (بنت جبیل مرصاد حزب الله) بروز کردم که یادش بخیر ولی هیچ مرصادی مرصاد خودمون نمیشه. اتفاقا با سردار کسائی درباره برنامه پرمحتوای گرگها و برنامه به اسم دموکراسی بحث می کردیم که ایشان با نقل خاطرات تکان دهنده ای از این عملیات غرورآفرین مرا بکلی متحول کردند، مجددا سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد را به همه فجر آفرینان تبریک عرض می نمایم.

پیشاپیش میلاد همای رحمت حضرت علی (ع) و روز پدر را بر شما عزیزان تبریک عرض می کنم. فردا یک روز بزرگ و بیاد ماندنی است و من هم قصد دارم مانند هر سال در برپائی ایستگاه صلواتی و مراسمات جشن با دوستان خوبم همکاری کنم. در این ایام مبارک فرخنده و پیروز و سربلند باشید در پناه حق.




موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب