سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 11
  • بازدید دیروز: 106
  • کل بازدیدها: 437139
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
دوشنبه 87 اردیبهشت 2 :: 8:27 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن. سعی کن طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته بر می گردی نیازی به پاک کن نداشته باشی.

در ابتدا دو ساله شدن وبلاگم را به خودم تبریک می گویم!! تا یادم نرفته اشاره کنم که انتخابات در ایذه به دور دوم کشیده شد ولی در دشتستان بزرگ مسئولین راهی بجز ابطال انتخابات نیافتند. به گفته یکی از دوستان کم لطف ما دشتستان که نا امن ترین نقطه از خاک پهناور ایران اسلامی است، در تاریخ خود همه چیز دیده بود بجز پلیس ضد شورش که چشم مردمش به جمال این پدیده -- روشن شد!! که البته مسائل و درگیری های پیش آمده باز هم با سانسورهای همیشگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی کارش به رادیو و تلویزیون های بیگانه کشیده شد. که جا دارد برای صدمین بار تسلیت عرض کنم آبروریزی های پیش آمده را به محضر مبارک حاج عزت الله خان ضرغامی!. درباره مسائل پیش آمده در برگزاری ناسالم انتخابات دشتستان نکاتی را در مطلب (فصل انتخاب سرنوشت) یادآور شده بودم ولی یکی از دوستان در وبلاگ شخصی خود با موضع گیری شدید الحن خود در مقابل نوشته های من، انواع و اقسام القاب زشت را به اینجانب نسبت داده بودند. تازه این‌ ها جدای فحش ها و گزارش‌ های دری‌وری بود که در آن ‌ها  از "محمد پای بست" به عنوان مسبب تمام جنایت ‌های بشری!!! از جمله سوراخ شدن لایهِ ازن!!!! نامبرده شده بود. گویا حضرت آقا نمی دانند من ترسی از این عربده کشی ها ندارم و همواره بر عقیده خود استوار بوده ام و در این طریق هر مانعی را از صد راه خود بر می دارم! من گفته بودم پاسخگوی انتقادات دوستان عزیز هستم ولی نگفته بودم که هجویات آنها را قبول می کنم و فحش هایشان را با جان و دل می پذیرم بلکه برعکس به وقتش ...! بگذریم.

هفت شهر عشق را عطار گشت   -   ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

پس از شنیدن تأیید نشدن انتخابات در حوزه دشتستان کمی در فکر فرو رفتم که: مردم در این جریانات پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ از نظر من شانس هر دو گزینه برای انتخاب به یک اندازه است. و سؤال دیگر: این اقدام تا چه حد در آینده این مردم تأثیر گذار خواهد بود؟ پاسخ به این سؤالات بماند برای شما. فقط تا این حد شنیده ام که دو سال کرسی سبز نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خالی خواهد ماند و اعتراض دیگر سودی برای کسی ندارد، در واقع دیگر کسی برای شما تره خرد نمی کند پس فریاد نزنید. آنوقت که خدا را فراموش کرده بودید و فقط به فکر پیروزی در انتخابات به هر صورتی بودید و می پنداشتید می توانید سر مردم را شیره بمالید باید به عواقبش نیز فکر می کردید! و لطفا دست و پا نزنید چون دیر شده است و براستی که چه زود دیر می شود. اما این را باید بدانیم که تازه علف به دهن بزی شیرین آمده و عده ای سودجو از روی قصد و غرض با ایجاد جوسازی در شهرستان به ایجاد رعب و وحشت دامن زده اند و باعث نا امنی منطقه شده اند و با تحریک کردن عده ای دیگر اقدام به آسیب رسانی به اموال عمومی را آغاز کرده اند تا در پشت پرده به برنامه های از پیش تعیین شده خود دست یابند. حق الله را خدا می بخشد اما وای از حق الناس و تو بناگاه دلت پایین میریزد آیا وصیت نامه ات را تنظیم کرده ای؟ تعدادی از مسئولین محترم نیز که ترس کمی تا اندکی بر وجودشان غلبه کرده است، این روزها وعده تأیید انتخابات را به آشوبگران می دهند. ولی ای سیاسیون! همه عزیزانی که دل خوش کرده اید که فکر بکنید و هی بروید و هی فتیله اش را پایین بکشید ... این بازی ها دیگر جواب نمی دهد. پیشگیری امروز را به علاج فردا موکول نکنید. البته به نظر من این تصمیم حکم نوشدارو بعد از مرگ سهراب را دارد خیلی زودتر و راحتتر و منتقی تر می شد با این مسئله برخورد کرد که کار به جاهای باریک کشیده نشود ولی حالا که کشیده شده است اجازه ندهید روابط جای ضوابط را بگیرند زیرا به راحتی می‌توان با مردم بود و نبود.

پیش بینی من هم برای آینده سیاسی دشتستان خوب است ولی همیشه باید مراقب تحرکات حریف بود تا ضربه فنی نشویم به قول انگلیسی ها: هیچ آدم عاقلی همه تخم مرغ هایش را توی یک سبد نمی گذارد. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم ردالفعل (عکس العمل) چیست؟

دور اول انتخابات در دشتستان بزرگ بودم ولی دور دوم را در ایذه پشت سر خواهم گذاشت و امیدوارم مردم به مانند دور نخست با شور و شعور خاصی پای صندوق های رأی بروند و نماینده خود را با شناخت بیشتری انتخاب کنند. راستی مشکلات بروز رسانی وبلاگ در ایذه همچنان به قوت خود باقی هستند. به امید آینده ای بهتر. بدرود




موضوع مطلب :


جمعه 87 فروردین 9 :: 4:33 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

سایه حق، سلام عشق، سعادت روح، سلامت تن، سرمستی بهار، سکوت دعا، سرور جاودانه، اینست هفت سین آریایی، پیش کش شما. عیدتان مبارک. امیدوارم که سالی توأم با موفقیت و سربلندی را پیش رو داشته باشید. موالید با سعادت حضرت پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را خدمتتان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

همانطور که اطلاع دارید امسال بعنوان، سال نوآوری و شکوفایی نام گذاری شده است. در همین راستا یکی از دوستان در مورد اینکه من کمتر از قبل به وبلاگم می رسم نظر دادند که که نویسنده دیگری را به این وب نوشت اضافه کنم. طی این پیشنهاد سازنده مذاکراتی را با شاسخین عزیز انجام داده ام که هنوز به نتیجه ای نرسیدم چون قبل از شروع همکاری ما با همدیگر یا ایشون باید زبان فارسی یاد بگیره یا من باید فرانسه یاد بگیرم. در کل اگر مذاکرات به مرز عملیاتی شدن نزدیک شد حتما شما را در جریان امر قرار خواهم داد. از شوخی گذشته در سال جدید عنوان وبلاگم رو از (همیشه دم از صلح بزن ولی آماده جنگ باش) به (کاریکلماتوریست) تغییر دادم. حالا هی بگید فلانی انتقادپذیر نیست! سال گذشته تعدادی از دوستان گفتند این اسم رو عوض کن من هم به نظراتشان احترام گذاشتم ولی هنوز این شعار را دوست دارم.

یکی از دوستان تهرانی عزیزم یک توصیه و نصیحت برادرانه داشت که جالب است شما هم بدانید: ایشون می گفتند انسان برای انجام هر کاری باید چهار ت رو در نظر بگیره و اجرا کنه: 1- تفکر  2- تعقل  3- تعصب  4- تعهد.

پیروز باشید و سربلند

توضیح: نوشته های قبل مطابق معمول (هر سه ماه یکبار) آرشیو شد.




موضوع مطلب :


<   1   2   3   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب