سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 23
  • بازدید دیروز: 31
  • کل بازدیدها: 436965
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

در پی توهین نجفقلی حبیبی به آموزه های عاشورا

نفی آموزه های عاشورا؛ عقده گشائی حامیان فتنه 88 علیه مردم

نجفقلی حبیبی در برنامه دیروز، امروز، فردا با گفتن این جمله که "سالانه در ایام عاشورا چه پول ها که در مملکت خرج می شود، اما بازده اینها چقدر است؟ هیچی! چهار نفر گریه می کنند و تمام میشود!" افکار عمومی ملت مسلمان ایران و شیفتگان به امام حسین(ع) را جریحه دار نمود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


در پی بهره گیری دکتر روحانی از ادبیات غیرفاخر نسبت به منتقدین


مهندسی معکوس اصل قرآنی خشم و لبخند در میان اعتدالیون

شایسته نیست از یک سو آقای روحانی شعار اخلاق و ادعای سعه صدر و آستانه بالای تحمل دولت در برابر منتقدان را مطرح سازد و از سوی دیگر با قبیح ترین وضع ممکن منتقدین را به باد توهین و ناسزا گیرد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


تاکتیک نخ نمای آتش بس رژیم کودک کش

طرح آتش بس و گورستان سربازان اسرائیلی در غزه

تاکتیک نخ نمای آتش بس تنها در راستای خارج نمودن ارتش اسرائیل از گورستان سربازان اسرائیلی در غزه می باشد، لذا باید گفت پیروزی تاریخی دیگر برای رزمندگان فلسطینی در شرف وقوع می باشد که تحقق آن می تواند تقویت روزافزون جبهه مقاومت و تغییر بسیاری از معادلات منطقه ای و حتی مقوم خروش جنبش های بیداری اسلامی در مواجهه با کشورهای وابسته به آمریکا گردد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 93 مرداد 4 :: 10:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

روز قدس؛ خروش اشک و خشم در نابودی اسرائیل

رمضان خونین غزه، روز قدس امسال را بسی متفاوت تر از سال های گذشته کرد و وجدان های بیدار مردم مسلمان و جوامع بشری در دفاع از مظلومین غزه و اعلام محکومیت و انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، سیل خروشان خشم مسلمانان و نیز آزادی خواهان سراسر جهان را گردهم آورد و ندای نابودی رژیم جعلی اسرائیل را در سراسر جهان طنین انداز نمود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


راهبرد استقامت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل

عزت غزه؛ مرهون تداوم مقاومت و نفی گفتمان سازش

حمایت های مادی و معنوی ایران و حزب الله لبنان به عنوان حامیان مقاومت از جنبش حماس، می تواند نقش کلیدی در صبح روشن غزه ایفا نماید، آنچنان که مردم ساکن اراضی اشغالی به دفعات در طول روز به سمت پناهگاه ها می خزند و اینچنین قدرت مقاومت برای غاصبان سرزمین فلسطین آشکار گریده است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

فلسطین؛ از مهمترین مسائل امت اسلامی است که به ابعاد قومی، سرزمینی و عربی محدود نمی شود. بلکه با توجه به دشمنان فلسطین و توطئه های آن ها در منطقه و جهان اسلام، مسأله فلسطین فراسرزمینی و فراملی است و به نوعی به همه امت اسلامی مربوط می شود. اسرائیل از ابتدای شکل گیری اش وحدت و انسجام امت اسلامی را نشانه گرفته و سعی در انهدام امت اسلامی به عنوان رقیب و دشمن اصلی خود داشته است.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


عامل رجوع قلب به سوی خدا

شب های احیاء در ماه مبارک رمضان به عنوان مهمترین و حیاتی ترین فرصت برای هر انسان مورد نظر می باشد لذا ظهور استعدادهای درونی یک فرد در درگاه خداوند برای تحولات بنیادین در امورات مادی و معنوی می تواند در رشد معنوی افراد موثر واقع گردد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 93 تیر 22 :: 4:15 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

می گویند: زمانی که داری، بخور، بنوش و شاد باش. اما چگونه می توانم بخورم و بیاشامم، هنگامی که می دانم، آن چه را که خوردنی است، از دست گرسنه ای ربوده ام و تشنه ای به لیوان آب من محتاج است. رمضان، ماه شهادت امیرالمومنین (ع) و کسی که الگوی واقعی عدالت است فرا می رسد و حال این ما و این ماه رمضان. به فکر یتیمان علی (ع) و فرزندان امام زمان (عج) بوده ایم یا اینکه در دل مشغولی های معمول و گیر و دار همیشگی زندگی هامان آنها را فراموش کرده ایم؟

خبررویاروآ3 20140709_175805.jpg

"ای کودک مسلمان فلسطینی، ای کودک مسلمان سوری و ای کودک مسلمان عراقی، حق تو در حلقوم چه کسی جا خوش کرده؟ مگر تو را خدای دیگری آفریده؟ ما کجا و تفکر علی بن ابی طالب کجا... این روزهای گرسنگی و تشنگی رمضان، ما خیلی همت کنیم فقط به یادتانیم و ته ته دلسوزیمان یک کلمه است: آخــــــــــی!!! این دیگر چراغی نیست که به مسجد حرام باشد! این مصداق (بنی آدم اعضای یک دیگرند) است. غزه دیر است، سرمان شلوغ است، گرفتاریم، صف بانک شلوغ است، دستگاه خودپرداز کار نمی کند! ولی تا خانه همسایه فقیرمان چند قدمی بیشتر فاصله نداریم. بیایید قدم هایمان را برای اطعام و اکرام نیازمندان محکم تر از قبل برداریم. و حال این ما و این ماه رمضان، آیا خواهیم توانست حداقل یکی از خواسته های شهید مظلوم ماه رمضان را جامه عمل بپوشانیم یا اینکه دنیا باز هم ما را با خودش خواهد برد...؟!"

و امسال هر سایت و نشریه ای را بجز صفحه جادوی پر از فوتبال تلویزیون جمهوری اسلامی که می بینیم از مظلوم کشی مردم مسلمان کشورهای همسایه نوشته و تصاویری که قلب هر انسانی را به درد می آورد.

چرا فقط صدا و سیما، نه! وزارت خارجه، مجلس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراجع عظام، مجمع جهانی(!!!) تقریب مذاهب و همه کسانی از آخور حقوق بشر می خورند و حتی خود ما تصمیم گرفته ایم همراه باراک اوباما و بی بی سی و نتانیاهو بنشینیم و بازی آرژانتین و آلمان را تماشا کنیم؛

همسایه سیخی چند!




موضوع مطلب :


 ضرورت مقابله با آموزه های سبک زندگی غربی

سبک زندگی غربی؛ نابود کننده روابط جنسی اخلاق گرا

عصر حاضر، اصل لذت طلبی و عدم تمایل برای تشکیل خانواده و نیز عدم رغبت در تولید نسل و نیز شیوع روابط آزاد جنسی قبل از ازدواج و حتی پس از ازدواج می باشد که مصادیق این آسیب های اجتماعی در نظام اسلامی و حتی در شهرهای مذهبی نیز مشاهده می شود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 93 تیر 14 :: 7:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

قسم به نخستین خطی که از نگاه قلم، تا افق ناپیدای آفرینش کشیده شد!

و قسم به توکل و اراده پولادین سردار سپاه اسلام که در سخنرانی تاریخی خود در سوریه چنین گفت: روزی اسرائیل چنان بترسد و در فکر باشد که مبادا از لوله سلاحمان، بجای گلوله، پاسدار بیرون بیاید!

روی سخنم با توست ای گمشده ی در حصار پیچیده!

امروز این سرباز کوچکت محمد؛ آمده است تا به مدد آیه شریفه "فاستقم کما امرت و من تاب معک" پاسدار و پای بست قدم های راستین تو گشته و فرمانده دل ها را از کهف فراموشی ها بیرون کشد!

روز قلم و سالروز ربوده شدن احمد متوسلیان، مردی که 32 سال پیش رفت تا اسرائیل را به نابودی بکشاند؛ گرامی باد.




موضوع مطلب :


<   1   2   3   4   5   >>   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب