سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 436986
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

هر گونه اقدام احمقانه دستگاه قضایی عربستان در اجرای حکم اعدام شیخ نمر، سود هنگفت منابع نفتی دولت عربستان از منطقه شرق عربستان را نه در جیب حکام عربستان بلکه به آسمان خواهد فرستاد. نگارنده خود در گفت و گو با یکی از شیعیان قطیف عربستان از زبان آن فرد شنید که گفت: شیعیان این منطقه نفت خیز در فقر به سر می برند و نفت مناطق شیعی توسط حکام یهودی دولت عربستان به تاراج می رود و برای عیش و نوش و کمک به تروریست های تکفیری هزینه می گردد.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 93 مهر 28 :: 12:34 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

برخیز، اسبت را زین کن و تفنگت را مسلح!

برخیز، اسبت را زین کن و تفنگت را مسلح!

نه در حوالی شهر که بر پشت بام خانه های شهرت! برخیز و بر پشت بام های دشتستان دیش های ماهواره را ببین که بر روی فرکانس هایی تنظیم شده اند که افکار و عقاید مکاران لندن نشین را به خورد فرزندان شهر و دیارت می دهند!



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


به بهانه پخش مستند «رو در رو با شیطان»+لینک دانلود

سرداران شهیدی که تنها با قدرت ایمان و معنویت و تبعیت بی چون و چرا از مقام شامخ ولایت فقیه وقتی شنیدند که امامشان فرموده است: «اگر من بودم می زدم!» نیروی دریایی ارتش آمریکا را دچار استیصال نمودند و هیمنه تبلیغاتی و پوشالی آمریکا را درهم شکستند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 93 مهر 11 :: 12:35 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

موسم حج؛ فرصت طلائی برای رسوائی تکفیری ها

 

در تبیین این موضوع باید گفت نگارنده در مصاحبه ای که در سال 90 با جناب حجه الاسلام قاضی عسگر نماینده محترم ولی فقیه در سازمان حج و زیارت داشته ام دغدغه مذکور یعنی ضرورت افشاگری ماهیت پلید گروه های تکفیری در سرزمین وحی و در موسم حج بیان گردید بدین نحو که مبلغان و روحانیون محترم کاروان ها باید با مولفه زبان دانی و هنر جذب مخاطب در راستای مقابله با اندیشه های تکفیری گام بردارند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


همزمان با برگزاری روز همبستگی با کودکان غزه

کشتار کودکان غزه؛ ارمغان اخلاق مداری آمریکا و اسرائیل

سخنرانی افشاگرانه رئیس جمهور آرژانتین به خوبی حاکی از افشای ماهیت پلیدی رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آمریکا بوده است، بیداری انسانی عموم جوامع بشری که در لسان رئیس جمهور آرژانتین بیان گردید نشان می دهد درک حداقل محکومیت کشتار کودکان فلسطینی در غزه امر سخت و دشواری نیست، اما به راستی چرا درک محکومیت وحشی گری اسرائیل برای مدعیان دروغین حقوق بشر اینقدر سخت و دشوار شده است؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 93 مهر 8 :: 11:19 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

http://www.naseron.ir/uploader/Defa.jpg

حاج احمد اصلا میدانی موبایل چیست؟

تا حالا وایبر و واتس آپ کار کرده ای؟

بیخیال برادر!

همان بیسیمت را بیاور

من آخرین نسخه آندروید را رویش نصب می کنم



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 93 مهر 2 :: 7:0 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

درس های بی پایان آموزه های جنگ برای دیپلماسی کشور

درس های بی پایان آموزه های جنگ برای دیپلماسی کشور

مردان دیپلماسی کشور باید با اجتناب از سیاسی بازی به دنبال اثبات حقانیت دستاوردهای هسته ای کشور باشند نه اینکه با عقب نشینی و تعلیق یا تعطیل نمودن برخی از دستاوردهای ارزشمند هسته ای در صدد برآیند تا رضایت دولت های غربی را نسبت به فن آوری صلح امیز هسته ای ایران جلب نمایند که حصول رضایت غرب و آمریکا توهمی بیش نخواهد بود.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

در پی انتخاب برازجان به عنوان تبعیدگاه قاتل ستار بهشتی!

اقدام نادرست مذکور نه تنها فضای فرهنگی شهر و نیز فضای سیاسی و امنیتی برازجان را مورد تهدید قرار خواهد داد بلکه امنیت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در دشتستان را به مخاطره خواهد انداخت که در نهایت منجر به تضعیف اقتصاد این شهرستان و استان بوشهر خواهد گردید و افزایش مشکلات اقتصادی مردم در بخش معیشت و رفاه را به همراه خواهد داشت.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 93 شهریور 15 :: 12:38 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

استکبارستیزی؛ مهمترین مولفه قیام شهید رئیس علی دلواری

استکبارستیزی؛ مهمترین مولفه قیام شهید رئیس علی دلواری

دیپلماسی شهید رئیس علی دلواری در وهله نخست بر مبنای استکبار ستیزی استوار گردید و در ادامه با جذب دشمنان دشمنان ایران برای تقویت قیام علیه قدرت های استعماری تاکتیک برد برد را برای آزادی خواهان ترسیم نمود که این نوع رفتار سیاسی سردار تنگستان می تواند الگوئی بی نظیر از ماهیت و چیستی تاکتیک برد برد در تقابل با قدرت های زورگو به شمار آید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


رسانه ملی یا رسانه شرکت های تجاری؟!!

وقتی در رسانه ملی تجارت جایگزین هدایت مردم می شود!!

به راستی آیا شایسته است به بهانه کسب درآمد، بهترین ساعات پخش برنامه های مهمترین شبکه های سراسری رسانه ملی همچون شبکه اول و... برای تبلیغ و ترویج شرکت های تجاری مبذول گردد؟ شرکت هائی که برای ده ها برابر نمودن سود خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند و حتی برای افزایش مشارکت مردم از تحریک قمار گونه رویکردهای خود نیز ابائی ندارند؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


<   1   2   3   4   5   >>   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب