سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

مسئولیت ما، مسئولیت تاریخ است؛ بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد؛ ما از سرنگونی نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم... ***شهید غلامعلی پیچک***

درباره وبلاگ

قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
لوگو
قابــی به وسـعـتِ ضــربان ِ زمــان
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 66
  • بازدید دیروز: 62
  • کل بازدیدها: 437810
کاریکلماتوریست
دلنوشته های یک خبرنگار جنوبی
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پنج شنبه 85 تیر 1 :: 3:13 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

با سلام به همه دوستان وقفه 18 روزه و نبودن من علت داره: 1- امتحانات من تا 10 تیر ادامه داره 2- کامپیوتر نداشتم 3- یه کارهای خیلی خیلی مهمی داشتم که وقت وبگردی نداشتم 4- ... . و دوری این مدت من اصلا ربطی به جام جهانی نداره. اکثر بازیهای این جام رو دیدم در کل دلچسب نبودند و از روز اول گفتم کره جنوبی اگه تلاش کنه میتونه بالا بره که داره همین طور میشه و حالا میگم شاید جز چهار تیم اول جام باشه. در مورد تیم ملی ایران هم حرف نزنیم بهتره چون دیگه گذشته و فقط حال کردم از تعویض سریع آقای دادکان.

با تشکر فراوان از سایت یاس سپید و آقای عدالتخواه که حتی جرئت نمایش ایمیل خودش رو هم نداره در مورد استعفای شهردار باید بگم زهی خیال باطل این ها همش سر کار گذاشتن چهارتا مثل شما رو در پی داره و نه چیز دیگه و از روز اول تا حالا حرف از مناظره زدم و هر آقایی بیاد یه میتینگ خیلی محترمانه تشکیل می دیم و در صورتی که نظرات اشتباه شما برنگشت هر چی شما بگید من میگم چشم.

مطالب داغ سیاسی و انتقاد مطبوعاتی هم زیاد دارم و در یه فرصت مناسب باز به حملات بی رحمانه خود به امثال روئین تن ها ادامه خواهم داد. و با تشکر ویژه از مسعود خان ده نمکی در تهیه مجموعه جدید در حالی که هنوز ندیدمش ولی من ندیده به کار آقا مسعود و برادران بزرگواری همچون حاج حسین الله کرم و سعید قاسمی اعتقاد دارم.

SMSها رو هم برای مدتی تعطیل کردم.       با تشکر




موضوع مطلب :


یکشنبه 85 خرداد 14 :: 2:40 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

به نام خالق روح الله

هفدهمین سالگرد جانگداز و ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به همه عدالت خواهان جهان تسلیت عرض می نمایم. امروزه سربازان گمنام خمینی کبیر با پیشانی بند سپاهیان محمد تحت فرماندهی نائب بر حقش امام خامنه ای آماده اند تا ندای روح الله آن مرد آسمانی را به همگان برسانند. آری سپاهیان خمینی امروزه با تشکیل گردان های استشهادی در صدد آن هستند تا یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی را زنده نگه دارند و ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند چرا که نهضت پیر جماران نهضتی حسینی بود و موجب بیداری این کره خاکی از خواب غفلت شد. براستی خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاوید و همیشه زنده است. 

سال ها می آید حادثه ها می گذرد                انتظار فرج از نیمه خرداد کشم




موضوع مطلب :


شنبه 85 خرداد 13 :: 12:47 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

به نام خالق بی همتا. ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و ایثار و کامل کننده نهضت کربلا را به همه پیروان خاندان عصمت و طهارت به ویژه پرستاران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.




موضوع مطلب :


چهارشنبه 85 خرداد 10 :: 4:8 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

... و جان در انتظار و در پیش، حجاب ها بسیار، حجاب ها از پیش ما بردار و ما را به ما مگذار، یارحیم یا غفار و یاحلیم و یاستار

الهی: دلی ده که در کار تو جان بازیم و جانی ده که کار آن جهان سازیم

الهی: تقوایی ده که از دنیا ببریم، روحی ده که از عقبا برخوریم، یقینی ده که در آز برما باز نشود و قناعتی ده تا صعود حرص ما باز نشود.

الهی: دانایی ده تا از راه نیفتیم و بینایی ده تا در چاه نیفتیم، دست گیر که دست آویزی نداریم، بپذیر که پای گریزی نداریم.

الهی: در گذر که بدر کرده ایم و آزرم دار که آزرده ایم.

الهی: مگوی که چه کرده ایم که در واشویم و مگوی که چه آورده ای که رسوا شویم ...




موضوع مطلب :


چهارشنبه 85 خرداد 10 :: 4:6 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

õ پنج راه برای شناختن برازجانی ها: 1- زیر شلواری راه راه آبی، 2- وقتی بستنی لیوانی رو باز می کنن درشو لیس میزنن، 3- هر بار که یه قلپ نوشابه می خورن به شیشه نگاه می کنن، 4- تو چهارجوبه در می ایستند و میگن بفرمایید تو 5- بجای پیاده رو تو خیابون راه میرن.

8757   0917

جواب: (آقا ابراهیم یک بار دیگه به برازجونی جماعت توهین کنی فامیلت رو فاش می کنم 1- ما تو برازجون اصلا زیرشلواری راه راه نداریم چه برسه به رنگ آبیش چون فقط قرمزته 2- ما غیر از بستنی مگنوم اصلاً بستنی نمی خوریم 3- ما نوشابه شیشه ای نمی خوریم فقط تو خط رانی و شانی هستیم 4- تو مهمان نوازی ما برازجونی ها شکی نیست این رو تو تعطیلات عید ثابت کردیم 5- مگه موتوری ها اجازه میدن کسی توخیابون راه بره. خلاصه ما مخلصیم با ما به از این باش که با خلقی)

 

õ سیگار با اینکه میدونه آخرش زیر پات له میشه تا آخر باهات میسوزه ...سیگارتیم... رفیق.

کامبیز

جواب: (ما هم مخلصیم)

 

õ 10% دلتنگتم، 20% به یادتم، 30% عاشقتم، 40% بیقرارتم، 50% نگرانتم، 60% حواسم به توِ، 70% دیوونتم، 80% میخوامت، 90% دوستت دارم، ولی 100% سر کاری.

سعید از اهواز

جواب: (سعید جان خیلی جالب بود واقعاً ازت خوشم اومد)

 

õ تو: زیبا، تو: ماه، تو: توست داشتنی، تو: مهربون، تو: جذاب، تو: بهترین، تو: بی نیاز، تو: یه فرشته، من: یه دروغگو.

9769   0917

جواب: (به نظرم تو و این آقا سعید نقشه کشیدین فقط ما رو بزارین سر کار)

 

تعدادی از دوستان برای من پیام کوتاه می فرستنذ ولی به دلایل زیاد اعتقادی از نمایش این پیام ها معذورم، پس لطفاً از حوزه ادب خارج نشوید و پیام ها کم شده مگه شماره یادتون رفته:

 09171713022




موضوع مطلب :


چهارشنبه 85 خرداد 10 :: 4:6 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

سلام راستی فراموش کرده بودم بهتون بگم شهر ما بلاخره از بلا صاحبی در اومد و جناب آقای حاج غلام کشتکار جانشین منطقه دوم ندسا و رئیس ورزشهای رزمی استان بوشهر با شایستگی کامل به عنوان فرماندار برازجان معرفی شد و روز دوشنبه هم جلسه تودیع و معارفه انجام شد و خیال همگان راحت راحت شد.




موضوع مطلب :


سه شنبه 85 خرداد 9 :: 2:34 عصر ::  نویسنده : محمد پای بست

انالله و انا علیه راجعون

حاج احمد احمدی نژاد پدر رئیس جمهور محبوب، سحرگاه امروز در بیمارستان شهید چمران تهران در سن 82 سالگی به علت عارضه قلبی در گذشت، مصیبت وارده را به بازماندگان به خصوص دکتر احمدی نژاد تسلیت عرض نموده و برای شادی روح آن مرحوم فاتحه می خوانیم.




موضوع مطلب :


سه شنبه 85 خرداد 9 :: 1:39 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

روزگار چنان شده است که شناخت دوست و دشمن سخت و دشوار شده است آن چنان که هفته نامه ای از خطه جنوب به نام سفیر دشتستان یا به عقیده من سفیر اصلاحات با سردبیر نام آشنا و به اصطلاح من منفور و موذی خود می آید و سوم خرداد 61 و دوم خرداد 76 را با یکدیگر مقایسه می کند. به نظر من دوم و سوم خرداد هر دو یاد آور حماسه اند اما این کجا و آن کجا. یکی فتح خرمشهر و حماسه ای همیشه جاودان و دیگری حضور 30 میلیونی مردم غیور ایران زمین پای صندوق های رأی، ولی آقایان نمی دانند که فاصله این دو مهم یک روز نیست به نیت قیام پانزده خرداد پانزده سال است. آقای روئین تن کجای سخن امام (ره) آمده است، ارتش بیست میلیونی بدون آرم و یونی فرم، و چرا ارتش بیست میلیونی امام (ره) را با رأی 21 میلیونی آقای خاتمی مقایسه می کنید؟ آیا این بی حرمتی به بنیانگذار انقلاب نیست؟ خرداد ماه مقدس است اما به واسطه سوم و چهاردم و پانزدهم خرداد تقدس یافته است نه دوم خرداد. این حرف من توهین به رأی مردم نیست ولی در یک بعد نظری باید بگوییم مردم در زمان بنی صدر فریب تبلیغات و شعارها را خوردند و پس از آن متوجه شدند و گردن مزدور را فشردند این موضوع شاید با دوم خرداد هم قابل مقایسه باشد چنان که مردم در سوم تیر این حماسه را با رأی صحیح تر خود تکمیل کردند و از حادثه بزرگ جلوگیری شد. چه شعارها که دولت اصلاحات داد ولی در عمل بصورت اسلامی آنها به سمت غرب حرکت کرد. یکی از این شعارها آزادی بود که چنان ضربه ای به بدنه انقلاب زد که تا 16 سال هم نمی شود آن را جمع کرد و آن را بسوی معنای واقعی آزادی برد. آقای روئین تن این قدر ویلچر نشینی مهندس اصلاحات سعید خان حجاریان را به رخ ما نکشید مگر این جانبازان جنگ تحمیلی را نمی بینید که بخاطر امثال من و تو رفتند و اعضای بدنشان را نثار راه حق کردند، کسانی که آنها را چماق دار معرفی می کنید همان هایی هستند که سوم خرداد 61 دشمن را از خاک پاک خرمشهر بیرون راندند. چرا صحبت از رهبری جنگ احد و طراحی بحرانساز برای توقف روند اصلاحات می کنید؟ آقای عطاءالله مهاجرانی که از آن سخن می گویید ماهیتش برای همگان روشن است. می ترسم سرنوشتی مانند روزنامه ایران پیدا کنید. من حماسه بسیجیان و سردار نظری در حادثه کوی دانشگاه را مقدس تر از حماسه دوم خرداد می بینم چرا که آن روز بود که ماهیت همه شما از آقای معین گرفته تا وزیر محترم کشور مشخص شد. و در نهایت باید بگویم شعار «دوم خرداد بروز مقبولیت حدیث سازگاری (دینداری و آزادی) و (اسلام و مردم سالاری) بود» دیگر کارایی ندارد و شما دیگر راه بازگشتی به میان مردم ندارید پس زحمت نکشید. مقایسه دولت اصلاحات و دولت عدالت خواه نتیجه ای جز طرد بیشتر شما ندارد زیرا آقای احمدی نژاد و خاتمی هر دو ایرانی اند اما این کجا و آن کجا. مطمئن باشید که مردم ما امروزه خواهان امثال احمدی نژادها هستند تا دیگر امتیازی به غربی ها ندهند. والسلام




موضوع مطلب :


هفتم خرداد را به همه نمایندگان مردم تبریک عرض می کنم. مجلس هفتم بدون شک مؤثرترین و موفق ترین دوره مجلس بوده است و حداقل اینکه رئیس مجلس هفتم دیگر ما را مانند رئیس دوره قبل به خنده نمی اندازد، مجلس ششمی که هر روزش مانند فیلم گانگستر، بزن و بکوب بود و البته سرگرمی خوبی برای من. اما نمایندگان استان بوشهر:     4=3+1     آقای عطارزاده به دیده اکثر مردم در روندی یکه تازانه موفقیت خود را در پیشی گرفتن از سه دوستش مضاعف کرده است چنان که آقایان بعد از دو سال تازه نامه ای به وزیر نوشته اند و از روند رو به رشد برادر دینی شان گله کرده اند در حالی که خودشان هم می توانند با اندکی تلاش و به زحمت انداختن خود این امتیازات را کسب کنند. امیدواریم که دو سال پیش روی مجلس برای نمایندگان استان ما مانند چهار سال باشد و فعالیت و خدمات آنان از این که نمی بینیم بیشتر شود. انشاءالله




موضوع مطلب :


یکشنبه 85 خرداد 7 :: 1:19 صبح ::  نویسنده : محمد پای بست

طبق پیشنهاد سید یحیی یکی از دوستانم بر آن شدم که مطلبی درباره مسائل روزنامه ایران بنویسم. به نظر من همه مشکلات از زمانی شروع شد که دولت اصلاحات با دادن آزادی بیش از حد به مطبوعات باعث برداشتن پرده عفاف این رسانه ها شد. از این قبیل مشکلات از گذشته بوده و هنوز هم هست ولی باید تلاش کنیم تا دیگر چنین افرادی فرصت دست به قلم شدن پیدا نکنند. من فقط بعضی از گفته های آقایان در سالهای 76 تا 79 را خدمتتان عرض می کنم تا بدانید این مشکلات از گذشته بوده است امروزه فقط به شکل جدید حمله به قومیت ها تغییر موضع داده است و باید برخوردها قاطع تر باشد تا دیگر شاهد نوشتن چنین اراجیفی.

_آماده باشید نمرودیان می آیند_ ابراهیم اصغر زاده: حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد. «به نقل از کیهان 6/2/78».

تعدادی از راه ها و روش های تهاجم نمرودیان:

1_ حمله اصلاح طلبان غربی به خاکریز جدایی دین از سیاست/ ابراهیم یزدی: چون دین و سیاست از هم جدایند حکومت دینی هم غلط است. «پیام هاجر»

مهاجرانی: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.

2_ جنگ با ائمه (ع)/ عبدالکریم سروش: به نظر من گفتار فاطمه که بهترین زنان کسانی اند که (لایرین اهداً و لایراهن) و رفتار او (فاطمه) در پنهان شدن از مقابل مرد نابینا نمی تواند الگوی رفتار زنان ما باشد. «زنان ش 59 دی 78»

محمد کاظم محمدی اصفهانی: به هر مسئولش (مسئول دین) می توان اعتراض کرد پیامبرش را می توان به سؤال و نقد کشید به خدای خالق و هستی بخش می توان، اعتراض چیست فراتر از آن می توان او را فتنه گر خواند. «ایران 24/4/79»

راه نو: پیامبر و ائمه فقط در برهه ای از زمان خلافت بر جمعیت را داشته اند. «3/5/77»

صبح امروز: پیامبر رفت و هیچ فردی را جانشین خود انتخاب نکرد و امام حسین جانشین پدر خود نبود. «23/8/78»

3- تهاجم به احکام شرعی/ فرهاد بهبهانی: حکم سنگسار زناکار هیچ مستند شرعی ندارد «زن آذر 77»

صبح امروز: دامنه تساهل امور جنسی و همجنس بازی را نیز فرا می گیرد. این امور مردود است ولی نباید ممنوع باشد.

مجید محمدی: گناه تا به مرحله جرم نرسد آزاد است. «خرداد 78»

4- تضعیف فرهنگ شهادت/ سروش: فرهنگ شهادت خشونت آفرین است اگر کشته شدن آسان شد کشتن هم آسان می شود. «نشاط خرداد 78»

دیده بان گراء می دهد

اکبر گنجی: جامعه مدنی ولایت مطلقه فقیه نمی خواهد حتی ولایت را نمی خواهد چه رسد به مطلقه، ما احتیاج به رهبر نداریم، مگر مردم یتیمند که پدر بخواهند؟ فاشیست ها دنبال پدر می گردند. «روزنامه شما 3/6/76»

اشکوری: فقیه چون معصوم نیست هرگز وجوب تبعیت ندارد مبانی وجوب اطاعت از فقیه کدام است؟ «آبان، آذر 77»

آبان: تاریخ مصرف نظرات سیاسی امام خمینی (ره) گذشته و مربوط به دوران ماقبل مدرن و زائیده افکار عامیانه و قدیمی است. «21/6/78» و البته بسیاری موارد دیگر.

با این توضیحات فکر نکنم دیگر جای سؤالی در مورد ماهیت این افراد دین باخته و مزدور باقی مانده باشد، من در این مورد مطالعه فراوانی کرده ام و هر کاری کردم به خود بفهمانم اینها چه مرضی دارند نفهمیدم، اما مشخص است که اینها آدم های استکبار جهانی در ایران هستند و این مشکل می تواند گریبان هر روزنامه ای را بگیرد، خیلی باید هوشیار بود چون دشمن در کمین است من و شما فقط دیده بانی می کنیم در حالی که ریختن نخود روی سر این کافران وظیفه مسئولین است. مسئولین در دوره های قبل مقابله کردند ولی اگر شدت عمل داشت و الان امثال اکبر گنجی ها پای دار بودند دیگر کسی جرئت تکرار چنین وقایعی نداشت. من مطمئن هستم این دولت با پشتیبانی مردم این مشکل را از صد راه انقلاب بر می دارد. و در این زمینه فقط باید پیرو بی چون و چرای ولایت مطلقه فقیه بود و لاغیر.

از بیانات مقام معظم رهبری در جمع جوانان- 6/2/79 :

بعضی از مطبوعات پایگاه دشمن شده اند... مطبوعاتی پیدا می شوند که همه همتشان تشویق افکار عمومی و ایجاد بدبینی مردم به نظام است، ده تا پانزده روزنامه گویا از یک مرکز هدایت می شوند... من بارها به مسئولین دولتی تذکر داده ام و بطور جدی از آن ها خواسته ام که جلوی این وضعیت را بگیرند. این اسمش محدود کردن مطبوعات نیست، این اسمش جلوگیری از انتقال آزاد اطلاعات نیست، این معنایش جلوگیری از نفوذ دشمن است، جلوگیری از به ثمر رسیدن توطئه تبلیغات دشمن است.

دیده بان مطبوعات مخرب: محمد پای بست




موضوع مطلب :


<   <<   6   7   8   9   10   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب